Czy internet może być dobrym źródłem wiedzy dla pacjentów? Tak, pod warunkiem, że treści dotyczące profilaktyki, terapii czy po prostu życia z chorobą są tworzone lub weryfikowane przez ekspertów.
Odpowiedzialne pisanie o zdrowiu, czyli tak naprawdę jakie?

Chcemy, aby wiedza zawarta w naszych artykułach podnosiła jakość życia pacjentów i wpływała na ich poczucie bezpieczeństwa. W jaki sposób realizujemy tę misję? Przedstawiamy to na przykładzie.
Apteline.pl i pierwsza pomoc
Potrafiła/potrafiłbyś udzielić pierwszej pomocy, np. komuś bliskiemu? Tylko 19% Polaków było całkowicie pewnych swoich umiejętności w tej dziedzinie*. Wielu z nas towarzyszą obawy, że za mało wiemy lub że podejmując akcję zaszkodzimy poszkodowanemu.
W II poł. 2022r. wraz z Karolem Bączkowskim, ratownikiem medycznym, przygotowaliśmy serię artykułów o udzielaniu pomocy w nagłych przypadkach. Jesteśmy przekonani, że edukacja dotycząca tego tematu była, jest i będzie potrzebna.

- „Pierwsza pomoc – najczęściej popełniane błędy”
- „Zadławienie i zachłyśnięcie – jaka powinna być pierwsza pomoc?”
- „Sylwestrowa pierwsza pomoc”

Serwis Apteline.pl jest częścią Grupy NEUCA, zabezpieczającej bezpieczeństwo lekowe polskim pacjentom.
NEUCA jest największym dystrybutorem farmaceutyków Polsce, liczącym się producentem, posiada największą liczbę ośrodków badań klinicznych, rozwija sieć przychodni, jest promotorem licznych startupów i innowacyjnych rozwiązań medycznych.
Społeczna odpowiedzialność naszego biznesu
Zajrzyj na https://odpowiedzialnybiznes.neuca.pl/ i dowiedz się więcej o tym, w jaki sposób ułatwiamy dostęp do ochrony zdrowia, podnosimy jakość życia i poczucie bezpieczeństwa pacjentów.
*CBOS, „Aktualne problemy i wydarzenia” 2017





