W związku z epidemią koronawirusa znacznie wzrosła liczba zamówień składanych w aptekach internetowych. Podobnie jest również na Apteline.pl, dlatego czas dostawy może ulec niewielkiemu wydłużeniu. Prosimy o cierpliwość. O statusie zamówienia będą Państwo informowani na bieżąco poprzez e-mail lub SMS.
Epidemia koronawirusa – realizacja zamówień w Apteline.pl

Zamówienia z Apteline.pl składane w dni robocze standardowo są dostarczane do apteki w ciągu 24 godzin. Obecnie czas realizacji części z nich może się wydłużyć. Wynika to nie tylko ze wzrostu liczby użytkowników na naszej stronie internetowej, ale przede wszystkim ze zwiększonego zapotrzebowania aptek oraz faktu, że wiele produktów jest obecnie zagrożonych dostępnością. To spowalnia dostawy z hurtowni Neuca do aptek, a tym samym wydłuża czas realizacji zamówień złożonych online (przypominamy, że Państwa zamówienia trafiają do aptek na takich samych zasadach jak zamówienia składane przez same apteki, z wykorzystaniem logistyki hurtowni Neuca).
Prosimy o wyrozumiałość oraz cierpliwość w oczekiwaniu na informację o statusie zamówienia.
Nasi farmaceuci służą Państwu na czacie poradą we wszystkich tematach, także tych związanych z profilaktyką koronawirusa. Obecnie mają zdecydowanie więcej pracy niż zwykle, podobnie jak i farmaceuci w aptekach.
Szanujmy czas farmaceutów i pracowników Biura Obsługi Klienta – prosimy nie kierować do nich zapytań o termin realizacji zamówienia – wszystkie informacje otrzymacie Państwo poprzez e-mail lub sms.
Czytaj więcej: Wydłużenie listy antywywozowej w związku z zagrożeniem COVID-19