Pomoc

Platforma Apteline jest dla pacjentów, ich rodzin i znajomych, lekarzy, pielęgniarek i farmaceutów. Użytkownicy mogą zamówić wybrane leki do swojej apteki, otrzymują kompendium wiedzy o lekach i interakcjach z innymi lekami, poradniki, felietony i artykuły specjalistów, czat z farmaceutą – i wiele więcej. Jesteśmy dla Was!

JAK TO DZIAŁA

Apteline to pierwsza w Polsce platforma do zamawiania leków, suplementów diety i kosmetyków, która tworzy oferty z myślą o wybranych grupach chorych (pierwszą z nich są diabetycy), połączona z portalem zawierającym porady ekspertów, informacje o najnowszych odkryciach naukowych oraz aktualności z rynku medycznego.

W naszym serwisie można przejrzeć katalog produktów leczniczych, porównać ich ceny i wybrać najkorzystniejszą ofertę. Dostępna jest też wyszukiwarka leków i placówek aptecznych. Pacjent otrzymuje więc dostęp 24 godziny na dobę do ogromnej bazy leków, suplementów i kosmetyków – wraz z informacjami o składzie, przeciwwskazaniach i zaleceniach odnośnie ich stosowania. Na stronie dostępny jest również czat z farmaceutą – przy okazji składania zamówienia można zapytać np. o interakcje produktu z innymi lekami.

Platforma Apteline należy do Grupy NEUCA – polskiej firmy z 25-letnią historią, lidera sprzedaży hurtowej leków w Polsce.

Osoby zapisane na nasz newsletter będą na bieżąco z nowościami w Apteline, przy szczególnych okazjach dostaną też kupony rabatowe, zniżki i dostęp do ofert specjalnych. Bardzo ważne jest dla nas, aby informacje przesyłane w naszym newsletterze były wartościowe, zwięzłe, przydatne i ciekawe. Newsletter wysyłamy najwyżej raz w tygodniu – w każdej chwili można się z niego wypisać.   

Artykuły i poradniki w Apteline piszą zarówno eksperci – lekarze, dietetycy, farmaceuci, edukatorzy diabetologiczni, jak i osoby pracujące w stowarzyszeniach i fundacjach dla diabetyków, autorzy bajek terapeutycznych i przede wszystkim diabetycy, którzy w felietonach dzielą się swoimi spostrzeżeniami o życiu z cukrzycą. Serwis jest stale rozbudowywany o kolejne artykuły – do Apteline warto zaglądać codziennie

Korzyści z zakupów w Apteline jest wiele: zakupy można zrobić w każdej chwili i bez pośpiechu, a przy okazji porównać ceny produktów, poszukać tańszych zamienników (lub poprosić o pomoc naszych farmaceutów na czacie) i sprawdzić ich dostępność w pobliskich placówkach. To oszczędność czasu i pieniędzy.

W Apteline wysyłka zawsze jest darmowa, nie ma też minimalnej kwoty zamówienia. Aby sprawdzić, jak działa nasz serwis, można zamówić nawet najtańszy produkt ze stale rozbudowywanej oferty, na którą składa się ok. 5 000 produktów. Dostawa do apteki i tak będzie gratis!

W ofercie znajdują się leki, suplementy i witaminy, sprzęt medyczny (m.in. ciśnieniomierze, glukometry), gadżety (np. termofory, opaski z nadrukiem dla diabetyków), kosmetyki do pielęgnacji i ochrony, różne rodzaje herbat, produkty dla dzieci oraz leki na receptę, co wyróżnia Apteline na tle aptek internetowych.

Preparaty zamówione online odbiera się u pobliskiego farmaceuty, nie poprzez firmę kurierską. Dzięki temu pacjent ma pewność, że preparat był prawidłowo przechowywany, bezpiecznie dostarczony i nie jest podróbką.

WARTO WIEDZIEĆ PRZED ZAKUPEM

Sposób przechowywania leków często wpływa na ich właściwości – dlatego ważne jest, aby leki trafiały od producenta do hurtowni, a z hurtowni prosto do apteki. W Apteline masz gwarancję ciągłości łańcucha dostaw. Zamówione leki dostarczane są bezpośrednio z hurtowni do aptek, bez pośredników. 

Aby sprawdzić dostępność produktu w Apteline, wystarczy wyszukać go na stronie – informacja o dostępności wyświetlona jest przy każdym produkcie. Produkty chwilowo niedostępne można dodać do ulubionych – powiadomimy o ich dostępności. Jeśli jakiś produkt jest chwilowo niedostępny – można zapytać naszych farmaceutów (na czacie lub telefonicznie) o najlepszy zamiennik.

Za zamówienie w Apteline można zapłacić przy odbiorze, a przy okazji skorzystać z promocji aktualnie dostępnych w aptece. Wkrótce na stronie zostaną uruchomione różne rodzaje płatności internetowych.

W Apteline otrzymujesz podwójne wsparcie farmaceutów – online oraz w niezależnej aptece, przy okazji odbioru zamówienia.

Dostępny na naszej stronie czat z farmaceutami to kolejna innowacja niedostępna w przeciętnej aptece internetowej. Dzięki tej opcji pacjent ma możliwość konsultacji z ekspertem i uzyskania porad, dotyczących np. wymiany przepisanego leku na tańszy zamiennik czy interakcji produktu z innymi lekami. Nasi farmaceuci dyżurują na czacie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00 oraz w sobotę w godz. 8:00 – 14:00.

Z naszymi ekspertami można też porozmawiać telefonicznie, uruchomiliśmy bezpłatną infolinię z farmaceutą: 800 800 600.

W Apteline można wybrać aptekę, do której dostarczone będzie zamówienie. Lista aptek dostępna jest na stronie platformy – w łatwy sposób można wyszukać najbliższą placówkę wraz z informacjami o jej adresie i godzinach otwarcia. Dzięki temu zamówienie można odebrać w dogodnym momencie, blisko miejsca zamieszkania.  

Apteline umożliwia darmową dostawę do wskazanej przez użytkownika apteki. To gwarancja, że zamówione leki są prawidłowo przechowywane – zarówno podczas transportu, jak i na miejscu. Przesyłka pocztowa lub kurierska może tego nie zapewnić. U nas pacjent ma pewność, że preparat będzie bezpiecznie dostarczony i nie jest podróbką. Zamówione do apteki produkty można odebrać w dogodnej chwili

Na naszej stronie znajdziesz również leki na receptę, co wyróżnia Apteline na tle aptek internetowych. Zamawianie leków na receptę w naszym serwisie jest bezpieczne i wygodne – aby sprawdzić cenę leku refundowanego na receptę i złożyć zamówienie, wystarczy zaznaczyć odpowiednie pozycje z pól zgodnie z posiadaną receptą. Produkt będzie można odebrać wyłącznie za okazaniem recepty w aptece.

Złożenie zamówienia jest bardzo intuicyjne i wymaga jedynie kilku kliknięć:

  • 1. wybierz produkt i dodaj go do koszyka;
  • 2. wybierz aptekę, w której odbierzesz zamówienie;
  • 3. potwierdź zamówienie – można założyć konto w serwisie lub zamówić produkt bez rejestracji.

TWOJE ZAMÓWIENIE

Zakup i odbiór zamówionych w Apteline produktów możliwy jest w ciągu 7 dni roboczych od dnia dostarczenia ich do apteki.

Po złożeniu zamówienia dokonywanie zmian i modyfikacja zarezerwowanych produktów nie są możliwe. Możliwe jest anulowanie zamówienia i ponowne zamówienie wybranych produktów – z poprawnymi danymi.

Odbiór zamówionych produktów możliwy jest po otrzymaniu informacji o ich dostarczeniu do apteki. Płatności można dokonać gotówką lub kartą płatniczą – jeśli taka forma płatności dostępna jest w punkcie odbioru. Przy okazji można skorzystać z promocji aktualnie dostępnych w aptece. Zamówienia nie trzeba odbierać osobiście – pod warunkiem, że składając zamówienie, wskażemy osobę, która je odbierze.

Pytania o realizację zamówień, reklamacje związane z zamówieniami, rezerwacją produktów lub z działaniem strony przyjmowane są pod bezpłatnym numerem telefonu 800 800 600 lub 566 404 606 dostępnym z telefonów komórkowych, płatnym według taryfy operatora, lub elektronicznie – pod adresem: pomoc@apteline.pl. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 7 dni roboczych od ich złożenia.

Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się w Apteline, w sekcji Moje konto -> Historia zamówień. Przy każdym zamówieniu wyświetlane są szczegółowe informacje, takie jak data złożenia zamówienia, jego numer, kwota do zapłaty oraz aktualny status realizacji.

Jeśli użytkownicy platformy Apteline wyrażą taką chęć, mogą też być na bieżąco informowani o statusie zamówienia – drogą esemesową lub mailową.